برایت خواهم نوشت

حرف های یه دلشکسته

برایت خواهم نوشت:


از ابهام لحظه ها


از تردید


از حجم مرگ آور نبودنت


از کسانی‌ که رد می‌‌شوند و بوی تو را می‌‌دهند


برایت خواهم نوشت:


از حدیث تلخ بغض‌ها تا ابد


از قناعت به یک خاطره ، یک یاد


از صبوری من


و جای خالی‌ تو …

 

|http://www.atrebaroon.blogfa.com|عکس های عاشقانه|http://www.atrebaroon.blogfa.com|



نظرات شما عزیزان:

هادی(امپراطور سرزمین رویاها)
ساعت18:10---16 اسفند 1391
بـزرگ تـر کـه شـدم ..
داسـتـانـي خـواهـم نـوشـت کـه کـلـاغ هـايـش قـصـه بـبافـنـد و
آدم هـا را بـه هـم بـرسـانـنـد!


هادی(امپراطور سرزمین رویاها)
ساعت18:09---16 اسفند 1391
مي گويند عشق آنست که به او نرسي
و من مي دانم چرا …!
زيرا در روزگار من،
کسي نيست که زنانه عاشق شود
و مردانه بايستد....[ناراحت][قلب شکسته]


هادی(امپراطور سرزمین رویاها)
ساعت18:08---16 اسفند 1391
مي گويند عشق آنست که به او نرسي
و من مي دانم چرا …!
زيرا در روزگار من،
کسي نيست که زنانه عاشق شود
و مردانه بايستد...


Sajjad
ساعت14:18---27 بهمن 1391
سلام وبت واقعا خیلی جالبه اگه با تبادل لینک موافقی بخبر ..!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 27 بهمن 1391ساعت 14:12 توسط کیانا |

آخرين مطالب
» <-PostTitle->
Design By : MohammadDesign.IR